Veelgestelde vragen Hotel Gorinchem
Veelgestelde vragen Hotel Gorinchem
Vind hier het antwoord
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Hoe kan ik het hotel bereiken?
Van der Valk Gorinchem is gelegen op de Franklinweg 7, 4207HX Gorinchem. Het hotel is bereikbaar met de auto, fiets, openbaar vervoer of taxi.
Heeft het hotel een parkeerplaats?
Ja, Van der Valk Gorinchem beschikt over een ruime parkeergelegenheid voor onze gasten.
Hotelgasten: gratis
Meetings & Events: gratis
Restaurants en bar: gratis
Casino: gratis
Weleda: gratis
Vue: € 2.50
Carpool: € 35.00 per dag
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Dit is mogelijk. We beschikken over 45 aantal elektrische laadpalen.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn niet-toegestaan. Enkel op het terras.
Wanneer kan ik in- en uitchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur.
Uitchecken is mogelijk tot 11:00 uur.
Als u later wenst uit te checken of vroeger wenst in te checken kan u contact opnemen met de receptie van het hotel via 0183 79 99 99 of via info@gorinchem.valk.com
Heeft van der valk Gorinchem een restaurant?
Het hotel beschikt over twee restaurants: Restaurant Loev en Restaurant Bar Stein. In Restaurant Loev geniet u van een ontspannen ambiance en Valk Klassiekers. Restaurant Bar Stein daarentegen blinkt uit met zijn sfeervolle inrichting en intieme hoekjes, waar u kunt genieten van gerechten van de Josper Grill. Beide restaurants bieden een uitgebreid aanbod aan gerechten, waaronder seizoensspecialiteiten. Of u nu zin heeft in een klassiek vlees-, vis- of vegetarisch gerecht, onze menukaart zal u zeker verrassen. Daarnaast hebben wij ook ons Live Cooking restaurant binnen Restaurant LoeV, waar u kunt genieten van een ontbijtbuffet, lunchbuffet of live cooking dinerbuffet.
Openingstijden Restaurant LoeV:
Lunch van 12.00 tot 16.30 uur
Diner van 17.00 tot 21.30 uur
Openingstijden Restaurant Bar Stein:
Koffie & gebak vanaf 08:00 uur
Lunch van 12:00 tot 16:00 uur
Borrel vanaf 12:00 uur
Diner van 16:30 tot 22:00 uur
Moet ik reserveren voor het restaurant?
Wij raden u aan om op voorhand te reserveren als u zeker wilt zijn van een tafel op het gewenste tijdstip. Reserveren kan via de restaurantpagina.
Is de receptie 24h beschikbaar?
Ja, het hotel is 24h per dag beschikbaar.
Heeft het hotel een fietsenstalling?
Het hotel beschikt over een afgesloten fietsenstalling. De fietsenstalling is enkel voor onze hotelgasten. Overigens kunt u uw elektrische fietsen opladen.
Kan ik fietsen huren?
Als hotelgast is dit mogelijk. Normale fietsen kosten €19,50 en elektrische fietsen €29,50 per stuk.
Hoeveel bedragen de belastingen?
Voor een verblijf in de stad Gorinchem geldt een toeristenbelasting van €2,30 per persoon per nacht.
Ik heb een speciaal verzoek voor mijn reservering, hoe kan ik dit regelen?
Bij een speciaal verzoek kunt u altijd contact opnemen met de receptie van het hotel. Dit kan telefonisch via 0183 79 99 99 of via info@gorinchem.valk.com
Hoe kan ik een opmerking of klacht delen?
Wat vervelend, wij willen u zeker helpen. Neem rechtstreeks contact op met de receptie van het hotel via 0183 79 99 99 of via info@gorinchem.valk.com.
Is roken op de kamer toegestaan?
Nee, dit is ten strengste verboden. Bij het overtreden van onze huisregels zijn wij genoodzaakt een boete te rekenen van €250,- en wordt u verzocht direct het hotel te verlaten.
Hebben jullie een casino?
Ja, het casino is bereikbaar via het hotel of buitenom. De openingstijden zijn 09:00-02:00 uur.
Ik heb iets verloren in het hotel, wat moet ik doen?
Wij plaatsen alle gevonden voorwerpen op iLost.
Verloren voorwerpen worden maximaal 60 dagen bewaard. Van der Valk Gorinchem is niet aansprakelijk voor verloren items.
Wanneer moet ik borg betalen?
Voor walk-in gasten zonder reservering en voor reserveringen die op de avond zelf zijn gemaakt, is een borg van €250,00 vereist, contant of via creditcard autorisatie. Deze regel geldt ook bij het inchecken in een van onze suites. De borg wordt geretourneerd na controle van de kamer bij uitchecken.
Wat zijn jullie huisregels?
Onze huisregels kunt u bekijken via deze pagina.
Wat houdt het zero tolerante beleid in?
Bij overtreding van onze huisregels volgt directe verwijdering zonder waarschuwing. Betaalde bedragen worden niet gerestitueerd en een betaalde borg kan worden ingehouden. Overtreders kunnen op onze zwarte lijst geplaatst worden.
Moet ik mij legitimeren?
Bij het inchecken vragen wij elke gast om een legitimatiebewijs te tonen. Dus als de kamer voor twee personen is, vragen wij beide gasten om hun legitimatiebewijs te laten zien. Dit doen wij vanwege veiligheidsredenen.
Wat zijn de openingstijden van de faciliteiten?
Ontbijt:
Ma - Vr 06:00 - 10:00
Za - Zo 07:30 - 10:30
Lunch: 12:00 - 16:00
Diner: 16:30 - 21:30
Zwembad: 06:00 - 22:00
Fitness: 06:00 - 23:00
Hoe kan ik betalen in het hotel?
U kunt betalen via de pin, contant, creditcard, giftcard.
Welke giftcard worden geaccepteerd?
Wij accepteren alleen de Van der Valk giftcard.
Tot wanneer kan ik mijn reservering annuleren?
Reserveringen kunnen tot 24h voor aankomst kosteloos geannuleerd of gewijzigd worden. Uitsluitend non-refundable die kunnen niet kosteloos geannuleerd worden.
Heeft u geboekt via een bookingssite? Dan dienst alles ook via de betreffende boekingssite gewijzigd te worden.
Ontvang de laatste updates over onze aanbiedingen en activiteiten
Blijf op de hoogte!